Klachtenregeling

  1. De klant moet binnen een week na ontvangst via een email de klacht kenbaar maken via het volgende email adres: info@parfumservice.nl
  2. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

3. Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).

Veilig online betalen

Deze webshop is SSL beveiligd.

Lage verzendkosten

Slechts €5,95 incl. btw.

Track & Trace code

Bij elke bestelling een track & trace code.

Originele parfums

Alle topmerken beschikbaar.

Gratis Sample

Bij elke bestelling!