FAQ ParfumService

Wanneer zijn de algemene voorwaarden van toepassing?

Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke bestelling die u plaatst via de website van Parfumservice.nl.

Hoe zit het met mijn privacy?

Wij verwerken uw persoonsgegevens altijd zorgvuldig volgens het privacy beleid.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij leveren uw bestelling zo snel mogelijk. Als u op werkdagen bestelt voor 16.00, leveren we u bestelling de volgende dag.

Wettelijke garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garant. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Bezorgkosten?

Bestelling boven de € 70,- worden door ons gratis bezorgd. Voor bestelling onder de € 70,- rekenen wij bezorgkosten, A € 3,95 incl. BTW deze worden altijd tijdens het bestelproces getoond.

Retour als ik het product heb gebruikt?

Dan vervalt het recht op (volledige) terugbetaling. Wij kunnen u alleen het volledige bedrag terugstorten indien het product onbeschadigd is, in de originele verpakking en in de originele staat verkeert indien rederlijkerwijs mogelijk. U bent aansprakelijk voor de waardevermindering die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.

Binnen hoeveel tijd kan ik het product terugsturen?

Het liefst zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat u ons hebt laten weten dat u de bestelling wilt annuleren.

Hoe moet ik het product terugsturen?

Het product in de originele verpakking terugsturen naar het volgende adres:
Parfumservice
Postbus 746
2400 AS alphen aan den Rijn

Ben ik verantwoordelijk voor eventuele schade tijdens het terugsturen?

Ja. Als het product tijdens het terugsturen beschadigd raakt dan bent u verantwoordelijk voor deze schade. Zorg dus het product goed is ingepakt zodat de kans 
op schade beperkt blijft.

Moet ik kosten betalen voor het terugsturen?

Ja, de kosten voor het terugsturen komen voor uw rekening.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

U krijgt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele standaardverzendkosten terug voor producten die onbeschadigd, in de originele verpakking en in originele staat verkeren indien rederlijkerwijs mogelijk. Wij storten het geld terug op dezelfde rekening die u heeft gebruikt om de bestelling af te rekenen. Indien u een deel van de bestelling houdt, worden de verzendkosten niet vergoed. Wij mogen wachten met terugbetaling
tot wij de producten hebben teruggekregen, of dat u heeft aangetoond dat u de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Het bestelproces

Het bestelproces op Parfumservice.nl

1) U maakt een keuze welk product u wilt bestellen op Parfumservice.nl. 2) Klikt u op een product dat u wenst te bestellen krijgt u de mogelijk te kiezen tussen ''bekijken'' en ''afrekenen''. Klikt u op ''bekijken'' dan krijgt u een overzicht van het door u bestelde product(en). Klikt u op ''afrekenen'' dan wordt u naar de informatie pagina gestuurd waar u alle gegevens dient in te vullen. Denk aan: adres, naam, postcode, straat, telefoonnummer, kortom alle klantgegevens die wij nodig hebben om uw order naar het juiste adres te versturen. Ook heeft u op deze pagina de mogelijkheid te kiezen tussen diverse betaalmogelijkheden en de mogelijkheid een kortingsbon / voucher in te vullen. Heeft u alle gegevens nogmaals gecontroleerd dan bieden wij u de keuze zich aan te melden voor de nieuwsbrief, u dient akkoord te gaan met de door u gelezen ''algemene voorwaarden'' en de ''privacy verklaring''. 3) U wordt doorverwezen naa de betaalpagina ( de door u gekozen bank ), u voldoet de betaling stapsgewijs. 4) Als de betaling voltooid is krijgt u van ons een e-mail met daarin de factuur met de daarbij behorende gegevens. 5) De order wordt in het magazijn verwerkt en zo spoedig mogelijk naar u toe verzonden. 6) Als het pakket het magazijn verlaten heeft krijgt u van ons een track & trace code via de mail toegezonden.

Klachtenproducedure

Uitleg klachtenprocedure Parfumservice.nl

1)U kunt uw klacht per telefoon of email indienen bij Parfumservice.nl  2) Parfumservice.nl zal binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht inhoudelijk reageren op uw klacht. 3) U kunt bij Parfumservice.nl een klacht indienen over zowel het product als een dienstverlening. 4) U ontvangt van Parfumservice.nl een bevestiging van uw klacht zodra deze bij ons telefonisch of via de email is binnengekomen. 5) U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform https://ec.europa.eu/consumers/odr/

"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring ( bijvoorbeeld schriftelijk, per post of via email ) op de hoogte stellen van de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping ( PDF ), maar u bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om u mededeling betreffende uw uitoefening van ht herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping: Als u de overeenkomt herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten ( met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering ) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw bestelling de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in iedergeval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan de 14 dagen na de dag waarop u besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van de 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Ons retouradres; Parfumservice, Postbus 746, 2400 AS Alphen aan den Rijn. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. **  HYGIENE PRODUCTEN ZOALS PARFUM WAARVAN DE VERZEGELING NA DE LEVERING IS VERBROKEN KUNNEN NIET WORDEN TERUGGEZONDEN **

 

Download het Herroepingsrecht" formulier

   

Veilig online betalen

Deze webshop is SSL beveiligd.

Lage verzendkosten

Slechts €3,95 incl. btw.

Track & Trace code

Bij elke bestelling een track & trace code.

Originele parfums

Alle topmerken beschikbaar.

Gratis Sample

Bij elke bestelling!